2017 Pembe Domatesleri

2017 Bahçe Hazırlıkları Başladı

Nihayet geçen hafta sonu bahçe ile tanıştılar. Şimdi bol güneş ile yaprak ve gövdeleri sağlamlaşacak.





Artık iyice büyümeye başladılar. Havalar ısınmadığı için bahçeye hala geçemiyorlar.




Bu sene pembe domates hazırlıklarına erken başladım. Mart ayı başında tohumları ektiğim kaptan geçen hafta ilk şaşırtmaları yaptım.

Aynı zamanda yıllardır tohumlarını topladığım hıyarlar ile Antep biberlerini de ekmiştim. Hıyarlar coştu. Nisan sonuna kadar nasıl baş edeceğim bilemiyorum, dibinde 1,5 - 2 cm toprak var.


Biberler gene çok nazlı büyüyorlar.

Bunlar da fıstık çamları. İnşallah bozulmadan büyürler.

Yorumlar

  1. Pembe domates tohumu ararken kendimi bu blogta buldum nasıl temin edebiliriz tabi birazda egitilmek lazım bir hevesle cok önemli tohumları boşa çıkarmak istemem

    YanıtlaSil
  2. Pembe domates tohumu ararken kendimi bu blogta buldum nasıl temin edebiliriz tabi birazda egitilmek lazım bir hevesle cok önemli tohumları boşa çıkarmak istemem

    YanıtlaSil
  3. Sümer bey,PDA'daki paylaşımınızdan buraya ulaştım fakat Tohum Dağıtımı ile ilgili bir link bulamadım.Anadolu Kavağındayım.Fide/tohum konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. merhababen de kazaskerdeyim sizden tohum alabilir miyim ?size nasıl ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
  5. merhaba , domates tohumu izinde size ulaştım . sizden temin edebilir miyim! geri dönüşünüzü bekliyorum . teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

DOMATESLE KARDEŞ BİTKİLER

FARKLI GÜBRE KAYNAKLARI

İLK ŞAŞIRTTIKLARIM ŞAŞIRDI!!!